This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

Family Social Capital, Trust within the TMT, and the Establishment of Corporate Goals Related to Non-Family Stakeholders

,

Autores (p.o. de firma): Título: Referencia revista: Clave: Volumen: Número: Páginas, inicial: Fecha: DOI: Cabrera Suárez, M.K.; Déniz Déniz, M.C. y Martín-Santana, J.D. Family Social Capital, Trust within the TMT, and the Establishment of Corporate Goals Related to Non-Family Stakeholders Family Business Review A 28 2 145 final: 162 2015 10.1177/0894486514526754

La notoriedad de la marca como factor explicativo de la eficacia de las campañas publicitarias en televisión

,

Autores (p.o. de firma): Título: Referencia revista: Clave: Volumen: Número: Páginas, inicial: Fecha: Martín-Santana, J.D., Reinares-Lara, P. y Reinares-Kara E.M. La notoriedad de la marca como factor explicativo de la eficacia de las campañas publicitarias en televisión AdResearch-ESIC A 11 11 8 final: 25 2015

El coste del ingreso prolongado del paciente crítico

,

Autores (p.o. de firma): Título: Referencia revista: Clave: Volumen: Número: Páginas, inicial: Fecha: URL: Santana-Cabrera, L., Lorenzo-Torrent, R., Martín-Santana, J.D. y Sánchez-Palacios, M. El coste del ingreso prolongado del paciente crítico Revista de Calidad de Asistencial A 30 3 151 final: 153 2015 http://dx.doi.org/10.1016/j.cali.2015.02.007

Effectiveness of radio spokesperson’s gender, vocal pitch and accent and the use of music in radio advertising

,

Autores (p.o. de firma): Título: Referencia revista: Clave: Volumen: Número: Páginas, inicial: Fecha: DOI: Martín-Santana, J.D., Muela Muela-Molina, C., Reinares-Lara, E, y Rodríguez-Guerra, M. Effectiveness of radio spokesperson’s gender, vocal pitch and accent and the use of music in radio advertising BRQ Business Research Quarterly A 18 3 143 final: 160 2015 10.1016/j.brq.2014.06.001

Effectiveness of advertising formats in television

,

Autores (p.o. de firma): Título: Referencia revista: Clave: Volumen: Número: Páginas, inicial: Fecha: Martín-Santana, J.D., Reinares-Lara, P. y Reinares-Lara E.M. Effectiveness of advertising formats in television Int. J. of Internet Marketing and Advertising (IJIMA) A 9 2 85 final: 102 2015

Prognosis of critical surgical patients depending of the duration of stay in the ICU

,

Autores (p.o. de firma): Título: Referencia revista: Clave: Volumen: Número: Páginas, inicial: Fecha: DOI: Santana-Cabrera L., Martín-Santana J.D.; Lorenzo-Torrent R., Rodríguez-Pérez C., Sánchez-Palacios M., y Hernández Hernández, J.R Prognosis of critical surgical patients depending of the duration of stay in the ICU International Journal of Critical Illness and Injury Science A 5 3 144 [...]

Understanding the image of self-contained and serviced apartments (SCSAs): The case of Sun and Beach Destinations

,

Autores (p.o. de firma): Título: Referencia revista: Clave: Volumen: Número: Páginas, inicial: Fecha: DOI: Moreno Gil, S. y Martín Santana, J.D. Understanding the image of self-contained and serviced apartments (SCSAs): The case of Sun and Beach Destinations Journal of Hospitality & Tourism Research A 39 3 373 final: 400 2015 10.1177/1096348013491594

How to increase blood donation by social marketing?

,

Autores (p.o. de firma): Título: Referencia revista: Clave: Volumen: Número: Páginas, inicial: Fecha: DOI: Beerli-Palacio, A. y Martín-Santana, J.D. How to increase blood donation by social marketing? International Review on Public and Nonprofit Marketing A 12 3 253 final: 266 2015 10.1007/s12208-015-0133-8

Board Composition and Performance in Spanish Non-Listed Family Firms: The Influence of Type of Directors and CEO Duality

,

Autores (p.o. de firma): Título: Referencia revista: Clave: Volumen: Número: Páginas, inicial: Fecha: DOI: Cabrera Suárez, M.K. y Martín-Santana, J.D. Board Composition and Performance in Spanish Non-Listed Family Firms: The Influence of Type of Directors and CEO Duality BRQ Business Research Quarterly A 18 4 213 final: 229 2015 10.1016/j.brq.2014.08.001

En la piel del cliente: Escuchar, atraer, retener

,

Autores (p.o. de firma): Título: Capítulo: Referencia: Clave: Páginas, inicial: Fecha: Editorial (si libro): : Editor (si libro): Lugar de publicación: Beerli Palacio, A., Díaz Meneses, G. y Martín Santana, J.D. En la piel del cliente: Escuchar, atraer, retener ¿Cómo afectan las sensaciones olfativas en los establecimientos comerciales? Un enfoque de análisis del comportamiento [...]